23 Απρ 2020

12 προτάσεις: Μετασχηματισμός στη κινητικότητα αντί παθητικής αντιμετώπισης και στήριξης της ΙΧ κυκλοφορίας. Διάβασμα σε 1'

    Μετασχηματισμός στη κινητικότητα αντί παθητικής αντιμετώπισης και στήριξης της ΙΧ κυκλοφορίας(μετακίνηση και στάθμευση) σε πόλεις.

     
    Συνοψίζουμε και συμπληρώνουμε τις θέσεις του Blog μας στο παρελθόν,  για τη μηχανοκίνητη κινητικότητα, με θέσεις της οργάνωσης Attac. (Σε πλάγια γράμματα οι  κοινές θέσεις  του blog μας, που είναι και γενικότερα οι περισσότερο κλιματικά προσιτές και όχι μόνο ανθρωποκεντρικές)
        1. Μεταρρύθμιση φορολογικού νόμου αυτοκινήτων: μπόνους για μικρά αυτοκίνητα, ποινή για οχήματα με περισσότερους από 120 ίππους, πάνω από 2.000 κ.εκ. Αυξανόμενος εκθετικά (φόρος πολυτελείας) για μεγαλύτερα, ταχύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα.
        2. Οχήματα άνω των 2,5 τόνων συνολικού βάρους να υπόκεινται σε διόδια (μέσα στη πόλη)
        3. Εξαλείψτε όλα τα φορολογικά πλεονεκτήματα για τις μηχανοκίνητες IX μετακινήσεις και όλες  τις επιδοτήσεις για αυτοκίνητα - εισιτήρια εργασίας(job tickets) ή ποδήλατα (για κοντινές αποστάσεις) αντί για εταιρικά αυτοκίνητα.
        4. Όρια ταχύτητας 30/90/110 - για την προστασία του κλίματος και την πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων .
        5. Επέκταση πεζοδρομίων και ποδηλατόδρομων και -λωρίδων.
        6. Οργάνωση και επέκταση των μέσων μαζικής μεταφοράς - αποκλεισμός εσωτερικών πόλεων για μηχανοκίνητες IX μετακινήσεις, επανεργοποίηση ζωντανών πόλεων και πόλεων με καλούς εμπορικούς πεζόδρομους σε κοντινή απόσταση (πόλη μικρών αποστάσεων) και δημιουργία περιφερειακών με φορολογικά πλεονεκτήματα κέντρων για αποφυγή μετακινήσεων από τη περιφέρεια στο κέντρο και ειδικά σε πόλεις χωρίς εκτεταμένα ΜΜΜ ή τελείως υποβαθμισμένα όπως ο ΟΑΣΘ.
        7. Συνεχόμενο ωράριο εργασίας - για όλους.
        8. Ίδιοι μισθοί για ισοδύναμη εργασία/συλλογικές συμβάσεις
        9. Νέες κατασκευές δρόμων να τερματιστούν – επενδύσεις σε δημόσιες συγκοινωνίες
        10. Όχι άλλες επενδύσεις σε κατασκευή χώρων στάθμευσης από το δημόσιο προϋπολογισμό
        11. Ανάπτυξη περιφερειακών οικονομικών κύκλων – τοπική οικονομία για την τοπική οικονομία
        12. Δημιουργία-σύσταση διαφανών περιφερειακών συμβουλίων μετασχηματισμού από βιομηχανία, συνδικάτα, την περιφέρεια, τις ενώσεις περιβάλλοντος και μεταφορών.

        (Attac)
        • Stephan Krull, Attac-Kampagne “einfach.umsteigen – klimagerechte Mobilität für alle“
        • Achim Heier, Attac-Koordinierungskreis,
        • Prof. Dr. Markus Wissen, Hochschule für Wirtschaft und Recht, Berlin

        Ετικέτες