VELO:Βιώσιμη αστική ανάπτυξη και κινητικότητα με ότι αυτό συνεπάγεται για αλλαγή στρατηγικών ανάπτυξης και συντήρησης.
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ – για μια πόλη των 1.000.000 κατοίκων με 2 πανεπιστήμια και να έχει κάτω από 100 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμους, μόνο 12 χιλιόμετρα σε άθλια κατάσταση.
Παρακάτω ένα δείγμα για το πως μπορεί να δώσει ο ποδηλατόδρομος ταυτότητα σε μια πόλη και για μαθητούδια αλλά και μαθητές γυμνασίου-λυκείου χωρίς επιθετικότητα μια εναλλακτική μετακίνησης και ανεξαρτησίας.
Αυτή η τεχνική και ο τρόπος για τους ποδηλατόδρομους έχει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα συνέργειας. Ιδιαίτερα εκεί που είναι στενοί οι δρόμοι και μονόδρομοι μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια λογική ποδηλατοδρόμων. Μειώνει τόσο την όχληση, λόγω μείωσης ταχύτητας των αυτοκινήτων όσο και την ρύπανση λόγω της μειωμένης ταχύτητας από την εκπομπή αερίων. Εάν όμως ξεκινήσουμε με τη λογική : Τα παιδιά μας που θα τα αφήσουμε που θα μας τα σκοτώσουν οι οδηγοί- που σίγουρα και οι ίδιοι οι γονείς μπορεί να είναι οδηγοί αυτοκινήτων- , τότε φυσικά αυτή η κοινωνία δεν έχει όραμα εξέλιξης.
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ – για μια πόλη των 1.000.000 κατοίκων με 2 πανεπιστήμια και να έχει κάτω από 100 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμους, μόνο 12 χιλιόμετρα σε άθλια κατάσταση.
Παρακάτω ένα δείγμα για το πως μπορεί να δώσει ο ποδηλατόδρομος ταυτότητα σε μια πόλη και για μαθητούδια αλλά και μαθητές γυμνασίου-λυκείου χωρίς επιθετικότητα μια εναλλακτική μετακίνησης και ανεξαρτησίας.
Σύγκριση με μια μικρότερη πόλη Γερμανίας , τη Wolsfburg που δεν είναι πανεπιστημιούπολη (125.000 κατοίκους), 250 Km ποδηλατοδρόμοι. Και δεν απαιτούμε 200 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμους, αλλά τουλάχιστον κάποια χιλιόμετρα για τα μαθητούδια να μαθαίνουν από μικρά τη συμβολή του ποδηλάτου στην καθημερινότητα τους. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ είναι άγνωστη στο Δημαρχιακό Μέγαρο. Για κάποια άλλα θέματα υπάρχει αναζήτηση , όπως που γνώρισαν μέσα από τα Δημήτρια τους γνωστούς καλλιτέχνες από την Γαλλία, π.χ τον Jaen Fabre (ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης 21.8.2017). Πολύ σημαντικότερο έτσι δεν είναι?
Αυτή η τεχνική και ο τρόπος για τους ποδηλατόδρομους έχει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα συνέργειας. Ιδιαίτερα εκεί που είναι στενοί οι δρόμοι και μονόδρομοι μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια λογική ποδηλατοδρόμων. Μειώνει τόσο την όχληση, λόγω μείωσης ταχύτητας των αυτοκινήτων όσο και την ρύπανση λόγω της μειωμένης ταχύτητας από την εκπομπή αερίων. Εάν όμως ξεκινήσουμε με τη λογική : Τα παιδιά μας που θα τα αφήσουμε που θα μας τα σκοτώσουν οι οδηγοί- που σίγουρα και οι ίδιοι οι γονείς μπορεί να είναι οδηγοί αυτοκινήτων- , τότε φυσικά αυτή η κοινωνία δεν έχει όραμα εξέλιξης.