3 Απρ 2019

E-Scooter: κανονισμός χρήσης και οδήγησης?


Οι "Nespresso-κάψουλες"  του δρόμου. Κανονισμός Σκούτερ. Τι θα μπορούσε να ισχύσει.
­
Τα Ε-σκούτερ είναι μάλλον ένα παράδειγμα του ηθικού των εταιρειών τεχνολογίας.

Frau auf einem E-Scooter. Elektroroller

Η ασυνείδητη προσέγγιση των νεοσύστατων εταιρειών start ups επιδεινώνεται μεταξύ των πολιτών. "Το πιο σημαντικό ζήτημα πρέπει πρώτα να διευκρινιστεί, ποιος,  πού επιτρέπεται να οδηγήσει και πού όχι, και πώς θα τιμωρούνται οι παραβάσεις". Ο αρχηγός των Bird Van der Zanden είναι πρόθυμος να συμβιβαστεί. Η εταιρεία του θα καλύψει όλες τις απαιτήσεις που τις ζητούν οι πόλεις. Για παράδειγμα, θα πρέπει να απαιτείται από τους οδηγούς να τραβήξουν μια φωτογραφία του σταθμευμένου σκούτερ στο τέλος του ταξιδιού για να βεβαιωθούν ότι τα σκούτερ είναι σωστά σταθμευμένα. Η ασύλληπτη οικονομίστικη ματαιοδοξία: «θα είμαστε ευτυχείς μόνο όταν υπάρξουν περισσότερα πατίνια από αυτοκίνητα».

Ποια σκούτερ θα μπορούν να εμπίπτουν σε ένα κανονισμό;
Συγκεκριμένα, πρόκειται για "μικρά ηλεκτρικά οχήματα" που μπορούν να μεταφέρουν με ταχύτητα μεταξύ 6 και 20 χιλιομέτρων την ώρα και να διαθέτουν σύστημα διεύθυνσης ή χειρολισθήρα. Μπορούν να έχουν πλάτος όχι μεγαλύτερο από 70 εκατοστά, ύψος 1,40 μέτρα και μήκους δύο μέτρων. Μέγιστο βάρος χωρίς οδηγό: 55 κιλά.

Πού επιτρέπεται να οδηγούν;
Αυτό εξαρτάται από το πόσο γρήγορα είναι το ηλεκτρικό σκούτερ. Τα ηλεκτρικά σκούτερ μεταξύ 12 και 20 χιλιομέτρων ανά ώρα μπορούν, σύμφωνα με τον κανονισμό, να βρίσκονται στις λωρίδες ποδηλάτων ή στις προστατευόμενους ποδηλατόδρομους. Μόνο αν αυτά λείπουν, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτοκινήτων.
Αργά μετακινούμενα σκούτερ που φτάνουν λιγότερο από δώδεκα (12) χιλιόμετρα την ώρα πρέπει να οδηγούνται σε πεζοδρόμια και να μοιράζονται πεζοδρόμια πεζών και ποδηλάτων. Αν αυτά δεν είναι διαθέσιμα, μπορούν να οδηγηθούν στο δρόμο σε αστικές περιοχές.

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σκούτερ;
Τα ηλεκτρικά σκούτερ που μπορούν να τρέξουν το πολύ έως 12 km / h, επιτρέπονται για τους νέους από δώδεκα χρόνια - τα ταχύτερα σκούτερ από την ηλικία των 15 ετών και άνω.
Δεν υπάρχει πιστοποιητικό δοκιμής μοτοποδηλάτου αλλά  υποχρέωση κράνους , καθώς ο οδηγός είναι περισσότερο εκτεθειμένος ακόμα και από ένα ποδηλάτη.
Επίσης η χρησιμοποίηση από ένα άτομο συγχρόνως καθώς με αυτό το τρόπο μειώνεις την πιθανότητα ατυχήματος σε 50% και αν λάβεις υπόψη την α σταθερότητα μπορεί το ποσοστό να αυξηθεί και στο 75%
Υποχρεωτική είναι η ασφάλιση αστικής ευθύνης, η οποία περιλαμβάνει ασφαλιστική αυτοκόλλητη ετικέτα με ολόγραμμα απομίμησης στο πίσω μέρος του οχήματος. Οι πτυσσόμενες συσκευές μπορούν να μεταφερθούν σε λεωφορεία και τρένα.

Ποιες απαιτήσεις πρέπει να πληρούν τα σκούτερ;
Οι υποχρεώσεις είναι δύο ανεξάρτητα ενεργώντας φρένα και φωτισμός, τα οποία μπορούν επίσης να αφαιρεθούν. Απαιτούνται επίσης πλευρικοί ανακλαστήρες και τουλάχιστον ένα "κουδούνι". Τα στοιχεία ελέγχου για τον κινητήρα, όπως κουμπιά, πρέπει να επιστρέφουν αυτόματα στο μηδέν εντός ενός δευτερολέπτου όταν απελευθερώνονται. Οι βάσεις  που στέκονται τα άτομα πρέπει να είναι μη ολισθηρές. Δεν επιτρέπονται συρόμενες  ρυμούλκες.

Ποιοί διαφορετικοί  κανόνες θα μπορέσουν να ισχύσουν;
Τα E-μικροοχήματα πρέπει να οδηγούνται το ένα πίσω από το άλλο. Δεν επιτρέπεται η σύνδεση τους σε άλλα οχήματα και η ελεύθερη οδήγηση. Σε πολλούς δρόμους, η απαίτηση είναι να οδηγούνται όσο το δυνατόν πιο δεξιά. Στα πεζοδρόμια, οι πεζοί έχουν σαφή προτεραιότητα και δεν επιτρέπεται να εμποδίζονται ή να θέτονται σε επικίνδυνες καταστάσεις.
Σε πεζόδρομους επιτρέπονται μόνο ταχύτητες βαδίσματος και στην ίδια κατεύθυνση με τη κυκλοφοριακή κατεύθυνση της πλευράς του δρόμου. Σε ποδηλατοδρόμους, οι ταχύτεροι ποδηλάτες πρέπει να αφήνονται να προσπεράσουν «χωρίς εμπόδια» .
Στα φανάρια, ισχύουν οι πινακίδες  για τους πεζούς για τα πατίνια με λιγότερο από 12 km / h . Γενικά δεν σταθμεύονται ελεύθερα όπου να είναι αλλά σταθμεύουν σαν ποδήλατα.
Το κύμα των σκούτερ έφτασε ξαφνικά και σε άλλες πόλεις και στο τέλος, τα σκούτερ τα συναντούσες παντού, σε παρεμποδισμένες εισόδους, πεζοδρόμια, πλατείες, ποδηλατόδρομους και έτσι ήταν εμπόδια και προκαλούσαν ατυχήματα. Με τα ατυχήματα που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά σκούτερ που συσσωρεύονται σιγα σιγα, συμπεριλαμβανομένων των βαριών και των μοιραίων, πρέπει να μπερέσει ο υπεύθυνος φορέας  ή τα νοσοκομεία να αρχίσουν να συλλέγουν δεδομένα.


Ετικέτες