26 Ιουν 2018

Το λεύκωμα μιας περιόδου (II): Ο οργασμός στις γυναίκες

Οργασμός στις γυναίκες

Έλα επιτέλους!

                                                                                                                     THS 26062018 Διάβασμα σε 1,5’

 

Heike Kleen                                                                                                                    


Στο σεξ, είμαστε ακόμα πολύ μακριά από την ισότητα: Οι γυναίκες βρίσκονται πολύ πιο σπάνια στο αποκορύφωμα από ότι οι άνδρες. Γιατί; Ένας λόγος είναι άγνοια του κλειδιού της απόλαυσης, η κλειτορίδα.

Κρινος με ανδρικο δάχτυλο

Πηγή: Getty Images/iStockphoto


Πρόσφατα υπήρξε μεγάλη αναστάτωση, λόγω ενός εργαστηρίου  αυνανισμού για γυναίκες που οργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο του Bielefeld. Σε εθνικό επίπεδο, τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν σχετικά με τη σχεδιαζόμενη «αιδοίακή  εκσπερμάτιση», και ιδιαίτερα συντηρητικοί  φοιτητές είχαν αναστατωθεί. Αλλά και εγώ είμαι εξοργισμένη - αλλά για διαφορετικό λόγο: Με τον γυναικείο  αυνανισμό πραγματικά δεν χρειάζεται να ξεκινήσουν οι γυναίκες στο πανεπιστήμιο!

 

Αντίθετα, το κέντρο της γυναικείας ηδονής πρέπει να είναι ήδη μέρος της εκπαιδευτικής παιδείας στο σχολείο. Ίσως με αυτό το τρόπο θα μπορούσε το λεγόμενο οργασμικό χάσμα να κλείσει: το 2017, μια έρευνα του επιστημονικού δημοσιογράφου Christoph Drösser μαζί με την εταιρεία δημοσκοπήσεων YouGov ανέδειξε, ότι το 59% των ανδρών έρχονται πάντα κατά τη διάρκεια του σεξ σε οργασμό - αλλά μόνο το 21% των γυναικών.

 

Οι λόγοι γι 'αυτό το χάσμα είναι ποικίλοι: % των γυναικών είπαν ότι είναι «εσωτερικά μπλοκαρισμένες», το 25% δήλωσε: «Ο σύντροφός μου δεν κάνει τα σωστά πράγματα» και το 20% παραπονέθηκε ότι ο σύντροφος που μοιράζεται το κρεββάτι  δεν διαθέτει αρκετό χρόνο.

 

Αλλά ποια είναι τα σωστά πράγματα; Και πώς η γυναίκα χαλαρώνει και εξηγεί στο σύντροφό της τι της αρέσει περισσότερο;

 

 

Το κλειδί για τον γυναικείο οργασμό

 

Η βασική απαίτηση για τον γυναικείο οργασμό είναι αρχικά μια χαλαρή σχέση με την γυναικεία κοιλιακή χώρα. Ωστόσο, ήταν πάντα ένα δαιμονοποιημένος χώρος ή είχε αγνοηθεί για χιλιετίες. Μέχρι σήμερα, τα ιδιωτικά μέρη για πολλές γυναίκες, το τυφλό σημείο του σώματός τους, που μόλις και μετά βίας ακόμη δεν ξέρουν πώς είναι «εκεί κάτω» η εμφάνιση, αφήνουν να παραμείνει η συγκεκριμένη περιοχή  σε μια απαξίωση – λείπει κάθε ίχνος υπερηφάνειας για το συγκεκριμένο σημείο.

 

Ο αυνανισμός είναι - αντίθετα από τους άνδρες – οτιδήποτε άλλο παρά φυσικό.

 

Στη μάθημα της βιολογίας επεξηγείται  πράγματι το γυναικείο αναπαραγωγικό σύστημα, αλλά το συναρπαστικό σεξουαλικό όργανο της γυναίκας βρίσκει λίγη προσοχή: η κλειτορίδα. Εξυπηρετεί μέσα από οκτώ χιλιάδες νευρικές απολήξεις στο επάνω μέρος της μόνο την ευχαρίστηση και είναι το κλειδί για τον γυναικείο οργασμό. Είναι το θηλυκό αντίστοιχο του πέους, και το εξωτερικά ορατό τμήμα πάνω από τα χείλη δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα μικρό αλλά εξαιρετικά ευαίσθητο βάλανο με ακροποσθία (πετσάκι).

 

Αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο το κερασάκι στην τούρτα. Το 1998 ανακάλυψε ο η Αυστραλιανή ουρολόγος Helen O'Connell, ότι η κλειτορίδα είναι πολύ μεγαλύτερη από ό, τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα: Στο εσωτερικό  της γυναίκας, εκτείνονται σχεδόν δέκα εκατοστά στυτικοί ιστοί, που γεμίζουν με αίμα κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, οι οποίοι διογκωνόμενοι πιέζουν το εσωτερικό του κόλπου και του αιδοίου.

 

Ολόκληρο το συγκρότημα κλειτορίδα μπορεί να διογκωθεί έως δύο φορές του μεγέθους του – και σε αυτό το σημείο το αργότερο θα μπορούσε ο Σίγκμουντ Φρόιντ τον υπερβολικό  εκθειασμό του για το πέος να τον βάλει στο ράφι. Όλα αυτά είναι ακόμα σχεδόν σε κάθε βιβλίο ανατομίας, ακόμα και το λεξικό καθορίζει τις κλειτορίδα μόνο ως «γυναικείο σεξουαλικό όργανο που βρίσκεται στη κορυφή των μικρών χειλέων».

 

 

Πέμπτη ώρα στο σχολείο: Ο αυνανισμός

 

Πέος και η κλειτορίδα είναι πολύ πιο όμοια από ό, τι νομίζουμε. Γνωρίζουμε ότι και τα δύο, προκύπτουν από τις ίδιες εμβρυϊκές δομές. Αλλά γιατί αυτή η γνώση δεν διδάσκεται; Αυτό αναρωτήθηκε επίσης η Γάλλος μηχανικός και γνωστικός επιστήμονας Odile Fillod και αναπτύξε ένα τρισδιάστατο μοντέλο κλειτορίδας που μπορεί να γίνει σε κάθε σχολείο με έναν εκτυπωτή 3-D και παρουσιάζεται στην τάξη. Στη Γερμανία, ένα τέτοιο σχέδιο θα αποτύχει, επειδή σχεδόν κανένα σχολείο δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά έναν 3D εκτυπωτή.

 


Αλλά τα γαλλικά κορίτσια πρέπει ήδη να μάθουν στη σεξουαλική παιδεία ότι μπορούν να έρθουν σε οργασμό όπως και οι άνδρες συμμαθητές τους. Δεν πρόκειται μόνο για την τεχνολογία, αλλά και για τη γυναικεία αυτοεκτίμηση. Όσο νωρίτερα και χωρίς ντροπή οι γυναίκες αρχίζουν να ασχολούνται με τα γεννητικά όργανα τους, τόσο καλύτερα μπορούν αργότερα να εκφράσουν τις επιθυμίες τους.

 

Clitoris first

Και πώς το κάνει ο άνδρας σωστά; Δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης, γιατί, φυσικά, η σεξουαλικότητα είναι προσωπική ατομική για τον κάθε ένα κάθε μία και δεν συμβαίνει μόνο ανάμεσα στα μπούτια , αλλά και στον εγκέφαλο. Αλλά αξίζει να γνωρίζουμε τα εξής: Ακόμη και αν η κλειτορίδα αναφέρεται μερικές φορές ως κουμπί ή κουμπί ηδονής, το πάτημα ενός κουμπιού δεν προκαλεί κάτι ή προκαλεί ελάχιστα! Η βάλανος κλειτορίδα είναι πολύ πιο ευαίσθητη από τη βάλανο του πέους, έχει πάνω από δύο φορές περισσότερες νευρικές απολήξεις από ότι ο βάλανος, οπότε η γυναίκα νιώθει πολύ άβολα  με ένα δυνατό άγγιγμα, η άκρη της κλειτορίδας της μαζεύεται.

 

Ας θυμηθούμε ότι ένα βάλανος με ακροποσθία, οπότε θέλει, θέλει να τον παίξουμε απαλά γύρω γύρω και να χαϊδευτεί. Μόλις λοιπόν η κλειτορίδα ερεθιστεί και διογκωθεί, μπορεί λόγω του εσωτερικού της μεγέθους  μέσα από τα  χείλη ή απλά με την «κλασσική» μέθοδο με το πέος στον κόλπο - αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να είχε την ευκαιρία να ξεδιπλωθεί σε όλη της την τελειότητα. Με άλλα λόγια, πρώτα η κλειτορίδα!


Μια έρευνα για γυναίκες που έρχονται συχνά σε οργασμό έδειξε ότι η σεξουαλική επαφή χρειάζεται περισσότερο χρόνο,  από ότι το στοματικό σεξ ή η χειροκίνητη διέγερση διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο και ότι διατυπώνουν τις ανάγκες τους. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «υπάρχουν ποικίλες συμπεριφορές που τα ζευγάρια μπορούν να προσπαθήσουν να αυξήσουν τη συχνότητα των οργασμών».

 

Εάν και πόσο συχνά ερχόμαστε, το έχουμε στο χέρι - ας κλείσουμε λοιπόν το οργασμικό χάσμα μαζί!

 

Βλέπε επίσης:  https://zaungastnic.blogspot.com/2021/01/oxi-fast-gourmet-4.html

 

8 Ιουν 2018

Βιώσιμη ποδηλατοκίνηση: Διάβασμα σε 2,5’.Μέτρα για την πολιτική υλοποίησης δικτύου αστικής ποδηλατοκίνησης

Μέτρα πολιτικής  στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ποδηλατικού δικτύου μέσα σε ένα υπάρχον δίκτυο ΙΧ και δημοσίας χρήσης αυτοκινητομετακινήσεων.

Αποτέλεσμα εικόνας για ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη

Είναι εμπειρίες και παρατηρήσεις όπως επίσης και προβολές γνώσεων κάποιων ποδηλατιστών για τις ανάγκες τους στο μέλλον στη πόλη.

Και σίγουρα επαναλαμβανόμαστε με την παράκλησή μας: Εάν δεν έχετε τη δυνατότητα να προβλέψετε δαπάνες και έξοδα συντήρησης και ανανέωσης των ποδηλατοδρόμων και ποδηλατολωρίδων στους επόμενους Δημοτικούς προϋπολογισμούς και δεν δύνασθε να ρυθμίστε τη χρήση τους και για παραβατικές οδικές συμπεριφορές, μη προχωρήσετε σε καμία κατασκευή ποδηλατόδρομου. Κάντε μόνο προστατευόμενες λωρίδες και ““Γαία πυρί μιχθήτω”,  Après nous le déluge”, “After us the deluge”, Τους πόρους άλλων πολιτών της Ευρώπης μόνο λυπούμαστε που θα ξοδέψουν κάποιοι αλόγιστα και ανεύθυνα πάλι, για να προβάλλουν την θητεία τους σαν Δήμαρχοί ή Αντιδήμαρχοι ή διευθυντές τομέων σαν μια θεαματική παραγωγική θητεία στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Διάβασμα σε 3’

Ένα οφείλουμε να κατανοήσουμε. Οι ποδηλάτες δεν έχουν κάποιο θεσμό λόμπι που να ρυθμίζει τα περισσότερα τα της κυκλοφορίας τους στους δρόμους, όπως έχουν τα μηχανοκίνητα vehicles. Εδώ μιλάμε για την διεύθυνση μεταφορών σε κάθε νομό. Τα ποδήλατα και το θεσμικό τους και νομικό τους πλαίσιο είναι στον αέρα. Κανένας δεν αισθάνεται να πάρει εκτελεστικά ή νομοθετικά την ευθύνη, μέχρι σήμερα.


1.   Το ποσοστό των ποδηλάτων σε όλους τους δρόμους θα πρέπει να αυξηθεί από … (κανένας δεν γνωρίζει) πόσο είναι σήμερα, σε 3 % έως το 2020 και το 2025 στο 10%. Η αύξηση πρέπει να κερδηθεί από μια μεταστροφή από την Μηχανοκίνητη Ιδιωτική Κυκλοφορία προς το ποδήλατο. Για να επιτύχουμε αυτό, ο στόχος κάθε Δήμου θα πρέπει να είναι να προωθήσει την ποδηλασία σαν  ένα ιδεώδες μοντέλο: «Ποδηλασία σαν μεταφορικό σύστημα».


2.     Η ασφάλεια της κυκλοφορίας για ποδηλασία πρέπει να αυξηθεί σημαντικά. Ειδικότερα, με κάθε αυξανόμενο αριθμό ποδηλατών, ο αριθμός των ατυχημάτων με ποδηλάτες πρέπει να μειώνεται και όχι να αυξάνεται κατά τουλάχιστον 15% ετησίως και ο αριθμός των σοβαρά τραυματιών ποδηλάτων κατά τουλάχιστον 25%  έως το 2025.


3.     Σε όλα τα κατασκευαστικά έργα οδοποιίας στο δίκτυο μεγάλων μεσαίων οδικών αξόνων, είτε πρόκειται για ανακαίνιση, ανανέωση, είτε για νέες κατασκευές, τα συμφέροντα της ποδηλασίας θεωρούνται ει δυνατόν ίσα με όλων των άλλων media και πρέπει να  παρέχονται και υποδομές ποδηλάτου σε αυτά τα δίκτυα.


4.     Προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας, είναι απαραίτητο να εξοπλιστούν όλοι οι κύριοι δρόμοι που συνδέονται με την ποδηλατοκίνηση με ανάλογες υποδομές ποδηλάτων ή να αντιμετωπιστεί ομαλά η μικτή κυκλοφορία. ποδηλάτων, ΙΧ, λεωφορείων φορτηγών. Οι ελάχιστες υπάρχουσες υποδομές ποδηλάτων πρέπει να επισκευαστούν ή να αντιclip_image004[4]κατασταθούν κυρίως εκεί όπου υπάρχουν ελλείμματα οδικής ασφάλειας.


5.      Για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών ποδηλασίας σε μεγάλους δρόμους, πρέπει να ληφθούν υπόψη οι εκάστοτε κυκλοφοριακοί φόρτοι και κυκλοφοριακές εκτάσεις και να δημιουργούνται ποδηλατολωρίδες  ή προστατευτικές λωρίδες ανάλογα και κατά προτεραιότητα.

6.     Σε όλα τα μέτρα που λαμβάνονται για την κατασκευή και την ανακατασκευή οδικών αξόνων και δρόμων για την επιτάχυνση των δημόσιων συγκοινωνιών, θα πρέπει παράλληλα να εξασφαλιστεί μια διαδρομή ασφαλούς ποδηλατικής κυκλοφορίας.


7.     Εκτός από τους κεντρικούς οδικούς άξονες που δεν συνίσταται πάντα για ποδηλάτες καθώς η δόμηση μπορεί να είναι αρνητικός παράγοντας για την ανανέωση του αέρα μέσα στα πολεοδομικά τετράγωνα, ένα άλλο βασικό στοιχείο του μακροχρόνιου σχεδιασμού ποδηλατομετακινησης εκτείνεται και στη δημιουργία ενός  ολόκληρου δικτύου  αστικών δρόμων ακόμα και  δρόμους με χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο. Και εδώ θα πρέπει να παρέχεται ενιαία πινακίδα κυκλοφορίας ποδηλάτου. Μην εγκαταλείπονται στο έλεος τέτοιοι δρόμοι με αποτέλεσμα αύξηση των ατυχημάτων.


8.     Από κει και πέρα ένα βασικό δίκτυο διαδρομών ποδηλασίας που ενσωματώνει τις ήδη υπάρχουσες διαδρομές που θα εκσυγχρονιστούν θα πρέπει να υλοποιηθεί με προτεραιότητα ένα μεσοπρόθεσμο χρονικό πλαίσιο. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει  ανά έτος σε κάθε σύμπλεγμα γειτονιών να υλοποιείται μια συνοικιακή ποδηλατική διαδρομή.


9.     Οι δρόμοι του κέντρου της πόλης θα πρέπει να μοιράζονται εξίσου χωρικά(έκταση) αλλά και δίκαια για την ποδηλασία, προκειμένου να επιτευχθεί ένας βασικός διαχωρισμός της ποδηλασίας και της κυκλοφορίας των πεζών. Χωρίς αυτό δεν θα είναι εφικτή η ίση μεταχείριση στα πλαίσια ενός βιώσιμου αστικού σχεδιασμού.


10. Η κυκλοφορία ποδηλάτων σε δευτερεύον οδικό δίκτυο, θα πρέπει να διοχετεύεται με ασφαλή τρόπο, διότι συνήθως δεν δίδεται προσοχή λόγω του χαμηλότερου κυκλοφοριακού φόρτου. Συγχρόνως θα πρέπει  να εξαιρείται όσο είναι δυνατόν σε μεγάλο βαθμό από τις νόμιμες ρυθμίσεις που υπάρχουν στην ασφάλεια και τον έλεγχο της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Δηλαδή να διευκολύνονται οι ποδηλάτες καθώς χρησιμοποιούν σχεδόν μόνο την μυϊκή τους δύναμη.


11. Για την καθημερινή μετακίνηση και μετακίνηση αναψυχής, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συμφέροντα της ποδηλασίας σε όλο τον σχεδιασμό του αστικού χώρου, λαμβάνοντας υπ’ όψη και το δυναμικό επισκεπτών. Για το σκοπό αυτό, πρέπει να αναπτυχθούν περαιτέρω διασυνδέσεις με ποδηλατικά μονοπάτια τουριστικού ενδιαφέροντος.


12. Πρέπει να σχεδιαστεί και να καθιερωθεί η εγκατάσταση χώρων στάθμευσης ποδηλάτων σε σημαντικούς τελικούς προορισμούς ποδηλασίας. Δίδεται προσοχή στον οικοδομικό κανονισμό και διαμόρφωσης χώρου.


13. Σε υπάρχουσες κατοικημένες περιοχές, θα πρέπει να γίνει δυνατόν να δημιουργούνται χώροι στάθμευσης ποδηλάτων σε δημόσιους δρόμους για όλους τους κατοίκους κατόπιν αιτήματος τους. Ίσως και με μια ενδεικτική οικονομική συμμετοχή,  εάν  υπάρχουν ποδηλατόδρομοι φυσικά


14. Οι δημόσιες σχέσεις με την έννοια της πληροφόρησης και ενημέρωσης  σχετικά με νέες προσφορές κ.λπ., καθώς και με μια επιθετική διαφήμιση για την αυξημένη χρήση ποδηλάτων (βελτίωση του κλίματος ποδηλάτου) αποτελούν βασικούς τομείς δράσης για τη μελλοντική προώθηση της ποδηλασίας όπου θα καλείται ο Δημότης ποδηλάτης να λάβει μέρος και να συμμετέχει και όχι να περιμένει από τον Δήμο να υλοποιήσει όλα τα αναγκαία.


15. Για να διευκολυνθεί η μετάβαση στην ποδηλασία, η πόλη υποστηρίζει τις δραστηριότητες άλλων ενδιαφερομένων για την παροχή όσο το δυνατόν ευρύτερου φάσματος υπηρεσιών για τους ποδηλάτες και ποδήλατα.


16. Πρέπει να δημιουργηθούν διοικητικές δομές για την προώθηση και τον σεβασμό στις ανάγκες της ποδηλασίας στο Δήμο. Εντεταλμένος ποδηλατοκίνησης πρέπει να υπάρχει, κάτι που έχουμε προτείνει από το Δεκέμβριο του 2012, αλλά δεν τον έχουμε συναντήσει ποτέ και δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει και εάν ναι, τι αρμοδιότητες έχει.


17. Η πόλη στηρίζει την αστυνομία ή κάθε φορέα ελέγχουν παραβατικότητας οδικής συμπεριφοράς στις προσπάθειές του να μειώσει το πρόβλημα της κλοπής ποδηλάτου με μέτρα πρόληψης, κωδικοποίησης ποδηλάτων και στοχοθετημένης παρακολούθησης.


18. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να δικαιολογεί τις δικές του παραβιάσεις της κυκλοφορίας με το αδίκημα άλλων, κάτι που στη χώρα μας συμβαίνει σε καθημερινή και ωριαία βάση. Ο χώρος δημόσιας κυκλοφορίας είναι εξίσου προσβάσιμος σε όλους τους χρήστες της οδού. Κάθε χρήστης του οδικού δικτύου έχει τα εξειδικευμένα του δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, τα οποία πρέπει να τηρούνται. Η ανοχή και ο αμοιβαίος έλεγχος αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα. Να μη  θεωρείται  ανήθικο η συνεπής δίωξη των νομικών παραβάσεων που μπορεί να έχουν και σαν συνέπια την απώλεια ζωής ενός ανθρώπου.

19. Καταγραφή όλων των τραυματισμών και ατυχημάτων που εμπλέκονται ποδήλατα και δημιουργία τράπεζας δεδομένων με πρόσβαση κάθε πολίτη.                                                             

20. Μελέτη των καταγραφόντων ατυχημάτων: Πώς έγινε το ατύχημα, πότε σε ποιες ώρες και με ποιους συμμετέχοντες, ηλικιωμένους νέους ΙΧ φορτηγά, λεωφορεία κλπ.


2clip_image0024




Ετικέτες