13 Νοε 2018

Με την ευκαιρεία της "κατάργησης" του Ζέρβα από Δήμαρχος μια επαναδημοσίευση. Πάλι βιάστηκε ο υποψήφιος νέος “Νέο-Δήμαρχος” κ. Ζέρβας, με το Βιετνάμ δε .... Διάβασμα σε 2,5’

Αφού ενώθηκε το Βόρειο με το Νότιο Βιετνάμ μετά από εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς στο πόλεμο, σίγουρο είναι ότι προσβλέπουν κάποιοι στην ένωση Βόρειας Μακεδονίας και «νότιας» Μακεδονίας!!!!!

Διάβασμα σε 2,5 ‘ THS14112018

Ζερβας Μπουτάρης

Ο πολιτικός έρωτας του κ. Μπουτάρη με τον κ. Ζέρβα. Αγκαλιά στα χρόνια της ανωριμότητας

Συνέντευξη στο dimarxos.gr. Εκμεταλλεύοντας με εθνικιστικό λαϊκισμό  και τρόπο το όνομα Μακεδονία, υποψήφιοι Δήμαρχοι προχωρούν στη συλλογή κουκιών στη συντηρητική Μακεδονία. Ο/η επικοινωνιακός σύμβουλος του κ. Ζέρβα – εάν έχει κάποιον/α- ή δεν συζητάει μαζί του/της ή είναι μόνο Μακεδόνας και επί  πλέον άσχετος/η στα επικοινωνιακά για τέτοιες δουλειές που θα τον/την χρειαζόταν ένας υποψήφιος Δήμαρχος.  Μα πραγματικά δεν έχουμε να προσάψουμε στο υποκείμενο κ. Ζέρβα κάτι, διότι δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά. Αφού όμως εκτίθεται στη δημόσια σφαίρα όπως και επιθυμεί, τον διαβάζουμε σαν υποψήφιο Δήμαρχο, δηλαδή σαν το αντικείμενο του. Πρέπει όμως ταπεινά να του εφιστήσουμε τη προσοχή, ότι τείνει στον ίδιο αλτρουισμό αλλά συγχρόνως διαφαίνεται και ένας καθαρά λαϊκίστικος πουριτανισμός όπως αυτός του μέχρι σήμερα Δημάρχου της πόλης της Θεσσαλονίκης. Γιατί αυτό?

Το out fit κατά τη διάρκεια της συνέντευξης excellent! Σακάκι σκούρο, λευκό πουκάμισο με κολλαρισμένο γιακά και κουμπάκια για να μη πετάει ο γιακάς και ανοικτό το τελευταίο κουμπάκι του πουκαμίσου στο ύψος τους λαιμού. Τέλεια παρουσίαση. Η παρατήρηση αυτή για να μη ξεφύγουμε καθόλου από τα πρωινάδικα και χάσουμε κανένα πελάτη-αναγνώστη…

Στη συνέντευξη.

Δεν θα αναφερθούμε στα συστημικά αρνητικά του νυν Δημάρχου σύμφωνα με τον κ. Ζέρβα, και με τα οποία θα έρθει σε συστημική σύγκρουση  ο υποψήφιος για να λυθούν τα συστημικά προβλήματα. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να παρακολουθήσει τη συνέντευξη στο παραπάνω αναφερόμενο σύνδεσμο.

2’ Μίλησε για αξιολόγηση του προσωπικού του Δήμου, ότι πρέπει να γίνει και έχει να γίνει 10 χρόνια. Τα τελευταία 9 είστε εσείς στη Δημαρχιακή αρχή.

«Όχι, η μη αξιολόγηση έχει φόβο» είπε. Τι εννοεί ο υποψήφιος? Μάλλον για την επικινδυνότητα μίλησε εάν δεν γίνεται η αξιολόγηση. Φόβος για το δομημένο κατεστημένο του Δήμου? Φόβος ότι δεν θα υπάρξει επιτέλους συλλογική ευθύνη για το λειτούργημα του Δημοτικού υπαλλήλου ή φόβος ότι χωρίς αξιολόγηση θα ξεραθεί τελείως ο χλοοτάπητας Ουγκάντα?

Σαν πρώτο στην αξιολόγηση έβαλε το χαρακτηριστικό «υπάλληλος με προσόντα[1]» χωρίς να πει έστω και μια κουβεντούλα, μια πρόταση αναφορικά με: σε ένα κακό, άδικο και δημόσια ανήθικο και βίαιο κόσμο πως λειτουργεί και τι σημαίνει να είσαι υπάλληλος με προσόντα. Συμπολίτευση στα δεινά του Δημότη που ζει και θα ζήσει στο μέλλον ή αντιπολίτευση και απορρύθμιση αυτής τη ναρκισσιστικής μέχρι σήμερα πολιτικής κάθε Δημάρχου που πέρασε από το Δήμο, εκτός σίγουρα κάποιων εξαιρέσεων πολύ παλαιότερα. Και αυτό για να αποφευχθεί η περαιτέρω υποβάθμιση του Πολίτη-Δημότη σαν κοινωνική οντότητα.

Και το status quo σήμερα είναι «…ένα διαρκές rotation, όπου όποιοι υποβάλλουν τα σέβη τους στο Δήμαρχο τοποθετούνται στις θέσεις που επιθυμούν“. Ποιοι, οι υπάλληλοι, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι Αντιδήμαρχοι? Το rotation Modell στους βουλευτές , Δημοτικούς Συμβούλους δεν είναι αυτό που ανέφερε ο υποψήφιος. Κάτι άλλο μάλλον θα εννοεί. Ας το συγκεκριμενοποιήσει. Μήπως υπάρχει άτυπο μικρό Δημοτικό Συμβούλιο εντός του Δήμου? Διότι αν παρατηρούσε κάποιος τη συμπεριφορά του λύκου(προέδρου) μέσα στα ΔΣ και πως προστάτευε το αρνί(Δήμαρχο) τότε, σίγουρα υπάρχει μέγα θέμα δεοντολογίας και πολιτικού ήθους στην Αυτοδιοίκηση.

5’ Ανέφερε το πρόβλημα της πόλης και τί είπε: τα σημαντικότερα είναι η «καθαριότητα και το κυκλοφοριακό». Δεν ανάφερε απολύτως τίποτα για τις εκπομπές και αποβολές ρυπογόνων υλικών και αερίων στην ατμόσφαιρα και το αστικό περιβάλλον της πόλης. Το ότι υπό ρυθμιζόμενες-κανονικές συνθήκες σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ και νόμους της χώρας δεν θα επιτρεπόταν να κυκλοφορεί ο ΟΑΣΘ στους δρόμους και ότι δεν θα επιτρεπόταν να κυκλοφορούν diesel αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης λόγω καθημερινής υπέρβασης των κοινοτικών ορίων ρύπανσης ΠΑΥ, PM και (NOx SOx) διοξειδίων που έχει θέσει η ΕΕ, γι’ αυτό δεν ανέφερε απολύτως τίποτα. Δεν συμπεριλαμβάνονται στη καθαριότητα της πόλης, μάλλον στη καθαρότητα…

Έχουμε την εντύπωση ότι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι μάλλον ρίχνουν μια ματιά στον Αλχημιστή πριν πάνε σε συνέντευξη. Και πάλι ήρθε η ώρα της “χημείας”, σαν να είναι ερωτικοί σύντροφοι. Έτσι αισθανόντουσαν στην αρχή βλέπε φωτώ παραπάνω. Αναφέρθηκε λοιπόν και αυτός στη χημεία που πρέπει να έχει η Δημαρχιακή αρχή και η ομάδα του Δημάρχου «για να μπορέσει λύσει τα πολλά προβλήματα που έχει η πόλη». Εδώ θεωρούμε ότι θα πρέπει η Δημαρχιακή αρχή να αναπτύξει άλλα εργαλεία προσέγγισης και έρευνας για το τι συμβαίνει στη πόλη, γιατί όλοι μιλούν για τα προβλήματα στη πόλη αλλά κανείς δεν έχει ένα κατάλογο να δείξει με προτεραιότητες που θέτει μετά από βαθύτατη έρευνα για το τι εστί «πόλη της Θεσσαλονίκης» και που αναστενάζει βαριά το αστικό ανθρωπογενές περιβάλλον. Ο πολίτης να πει τι θέλει να συμβαίνει στη πόλη του, τα πλαίσια της βιώσιμης αστικής ανάπτυξης τα καθορίζει ο Δήμος και τα νομιμοποιεί μέσω των συμβουλίων των γειτονιών. Και ας αναρωτηθούν ποια είναι η αιτία και η λαϊκίστικη κοινωνικά εχθρική σκέψη έχει κυριαρχήσει στα συγκροτήματα περί και περιφερειακά του Κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Δεν μίλησε καθόλου για την οχύρωση της πόλης απέναντι στην επερχόμενη κλιματική αλλαγή. Το άκρως ακατανόητο δε, δεν αναφέρθηκε σαν να μην υπάρχει, ούτε στην κοινωνική ανισότητα ούτε στη φτώχεια αλλά ούτε στην ανεργία των δημοτών- του πληθυσμού της πόλης. Υπάρχει μια τεταμένη αδιαφορία από όλους για την κοινωνική ανισότητα και τη φτώχεια.

"Η αδιαφορία είναι μια παραλυσία της ψυχής, ένας πρόωρος θάνατος" [Άντων Τσέχωφ, συγγραφέας]

7’ Δυστυχώς τον πήρε από κάτω η «υπερηφάνεια του Μακεδόνα» όπως είπε και μίλησε σχεδόν τα 3,5 από τα 11 λεπτά για τη συμφωνία των Πρεσπών και πως ο Μπουτάρης έκανε το λάθος με τον υπερβολικό ζήλο καλής γειτνίασης – εμπορικότατος σκοπός- με τα Σκόπια που είχε, να τα κάνει θάλασσα όπως περιφραστικά είπε. Ο ίδιος δε δεν απομακρύνθηκε από το να εκφραστεί σαν υποψήφιος Δήμαρχος για τη συμφωνία αυτή, αντί να παραμείνει στα Αυτοδιοικητικά, αλλά συνέχισε και εκφράστηκε σαν ένας άλλος, νεότερος Μπουτάρης από μια δήθεν άλλη πολιτική πλευρά.

Ίσως θα ήταν αντικειμενικότερο για τη μάζα να γίνει ένα Debate αφού έτσι το προωθούν το εθνικιστικό θέμα τους, με όλους τους υποψηφίους να ακούσουν οι πολίτες/Δημότες τι πρεσβεύει ο κάθε ένας για το Μακεδονικό, αφού είναι τόσο σημαντικό για το Αυτοδιοικητικό της πόλης.

10’ Το μέλημα του, ο στόχος του – και εδώ θέτουμε το ερώτημα είναι ηθικό ή ανήθικο μέλημα αυτό - της συνέντευξης- το να γίνει μια σωστή(?) Βαλκανική μητρόπολη μια Ευρωπαϊκή μητρόπολη etc. etc. Εδώ βλέπεις τον Ναρκισσισμό, αποφεύγουν όλοι να δουν το πρόβλημα να το προσεγγίσουν και ίσως να το προσπεράσουν ή να το καταπολεμήσουν, το μεταφέρουν στο μέλλον, παραπλανώντας και παραπληροφορώντας τους Δημότες. Θέλουμε μια «καυ… Ευρωπαϊκή μητρόπολη» (έκφραση του συντάξαντος για να μην υπάρξει παρεξήγηση) προπάντων για τον επισκέπτη. Και εδώ αδιαφορία για το κοινό για την πολιτειακή βάση μιας πόλης εκτός κέντρου.

Στο τέλος πάλι, το ότι γεννήθηκε στη πόλη και ζει εδώ και είναι Μακεδόνας, γι’ αυτό αγαπάει τη πόλη και γι’ αυτό θα πρέπει να φανεί αντάξιος της καταγωγής του. Τι επαρχιωτισμός. Κάποιοι δηλαδή που είναι εισαγόμενοι, δεν είναι αίμα των Μακεδόνων, δεν αγαπούν τη πόλη αλλά μένουν εδώ, δεν τη γνωρίζουν αλλά την πονούν, όταν την περπατούν, δεν κατανοούν τι θέλετε να πείτε. Διακρίνουμε ένα ελαφρύ τοπικιστικό, κοινωνικό αλλά  και  ένα καθαρό ρατσισμό, εάν συνεχίσουμε το συλλογισμό σας με την καταγωγή, το Μακεδόνα, τη πόλη που τον γέννησε  κλπ.

Και η φοβερή ιστορική ατάκα: « αφού υπάρχει βόρεια Μακεδονία θα υπάρξει και νότια Μακεδονία». Τι προτείνετε να κάνουν?

Φτάνετε δε σε σημείο, πάνω στον οίστρο του λεγόμενου πατριωτισμού σας σαν Μακεδόνας και έλκυσης εκλογικής μάζας, να αναφέρετε το Βόρειο και Νότιο Βιετνάμ σαν αρνητικό παράδειγμα για τη Μακεδονία, ξεχνώντας την ιστορία του και τους νεκρούς του. Αλλά άσχετα με τη Μακεδονία, μόνο που αναφέρατε το Holocaust των Αμερικάνων στο Βιετνάμ μετά που έβγαλαν την ουρίτσα τους οι Γάλλοι απ’ έξω, είναι έως και εξοργιστικό. Και ο νυν Δήμαρχος είχε αναφερθεί  προσφάτως cool αλλά πολύ cool, και στο Βιετνάμ και στην Ιρλανδία και στη Κορέα.

clip_image012clip_image010clip_image008clip_image006

Πόλεμος για «ένωση» Βορείου Νοτίου Βιετνάμ

Δεν θα σας προτείνουμε να ανακαλέσετε την σύγκριση που κάνατε με το Βόρειο και Νότιο Βιετνάμ και μια συγνώμη για την άτυχη αναφορά, προς όφελος προφανώς του πληθυσμού εκεί, γιατί ξέρουμε ότι δεν θα το κάνετε, θεωρώντας εσείς ότι «πιάσατε το ζητούμενο». Κάντε μια αυτοσυγκέντρωση με μια κρυφή από τη δημόσια σφαίρα αυτοκριτική και ενεργειακά θα πάει μέχρι εκεί κάτω.

Όμως παραλείψατε στα παραδείγματα να αναφέρετε τη βόρεια και νότια Κορέα τη δυτική Σαχάρα και Μαρόκο, το Τιρόλο, την βόρεια και «νότια» Ιρλανδία.

Μπορεί να πετύχει να του δίνουν το χέρι και να του λένε «μπράβο», «άξιος» που υπερασπίζεσαι τη Μακεδονία μας, αλλά σαν κυβερνήτης ΤΑ- που είναι δύσκολο και πραγματικό και εμφανές έργο του -το αμφισβητούμε, γιατί σαν Αυτοδιοικητικός θα πρέπει να κοιτάξεις όλες τις κοινωνικές ομάδες, όχι μόνο τη κάστα σου και τον εθνικισμό σου. Τοπική αναπτυξιακή και διαρθρωτική πολιτική γίνεται όχι μόνο για τη μεσαία τάξη και που έχει εξαφανιστεί πλέον και είναι ελάχιστοι μαζί με τους upper 100 στη πόλη. Πρώτα έρχονται οι ανισότητες για να προλάβουμε τη μεγάλη ψαλίδα που δημιουργείται αφήνοντάς τους πάντα στο περιθώριο στη δεύτερη και τρίτη μοίρα.

Τώρα εάν όπως είπατε, στη Ταϊλάνδη ήξεραν το όνομα Μπουτάρη και όχι τη πόλη και το όνομα της Θεσσαλονίκης, μάλλον λάθος κάνατε και πήγατε προς τα εκεί εάν η νοημοσύνη κάποιων εκεί κάτω επιτρέπει να ξέρεις το όνομα του Δημάρχου αλλά όχι της πόλης που κυβερνά.

Και τέλος αφού είστε όλοι της απλής αναλογικής και όλοι θέλετε το καλό της Θεσσαλονίκης σαν Μακεδόνες που είστε, γιατί  δεν κατεβαίνετε όλοι μαζί σε κοινό ψηφοδέλτιο. Wow!


[1]Όμως έχει αποδειχθεί τις τελευταίες δεκαετίες, ότι ένα πτυχίο ή ένα μεταπτυχιακό δεν εγγυάται ότι μπορούν να κατανοήσουν το πρόβλημα του λαού. “Συνήθως προσπαθούν να το δουν μέσα από την προοπτική ενός τούνελ όπως κάνουν οι περισσότεροι ακαδημαϊκοί” [Weltzer, 2018].

Ετικέτες